مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 08:212019-10-19سياسي

عضویت مصطفی سالاری در هیات رییسه اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی


در آخرین روز از سی و هشتمین جلسه شورای اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی که در بروکسل –بلژیک- برگزار شد، دکتر مصطفی سالاری - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی - با کسب اکثریت آراء اعضای شورا، - به نمایندگی از منطقه آسیا و اقیانوسیه به عنوان عضو هیات رییسه این اتحادیه انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اجلاس جهانی تأمین اجتماعی 2019 در بروکسل – پایتخت بلژیک - که طی روزهای 22 لغایت 26 مهرماه برگزار شد، مهمترین رویداد بین المللی تأمین اجتماعی است و با مشارکت نمایندگان نهادهای ارائه دهنده خدمات بیمه اجتماعی از جمله وزیران، مدیر عاملان و مدیران ارشد از بیش از 150 کشور جهان برگزار می شود.

موضوع اصلی مورد بررسی در اجلاس2019 محافظت از مردم در دنیای درحال تغییر بود و در جلسات تخصصی که در دوره برگزاری اجلاس تشکیل شد؛ تأثیر تحولات سریع تکنولوژیک، جمعیتی و اقتصادی بر خدمات سازمان های تأمین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

در این اجلاس سی و سومین مجمع عمومی اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی(ISSA) ، سی و هشتمین جلسه شورای ایسا و همچنین انتخابات رییس و اعضای کمیسیون های این نهاد بین المللی برگزار شد.

دکتر مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این اجلاس و جلسه تخصصی پوشش فراگیر تأمین اجتماعی برای جوامع رو به تحول سخنرانی کرد و گفت: روح بشردوستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت مصطفی سالاری در هیات رییسه اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی

عضویت مصطفی سالاری در هیات رییسه اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی