مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 07:492019-10-19اجتماعي

ترافیک نیمه سنگین در «تونل راه کربلا» / یکطرفه بودن مهران به ایلام


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، ترافیک در مسیر بازگشت زوار از مرزهای چهارگانه را پرحجم و روان توصیف کرد و گفت: یکطرفه بودن محور ایلام به مهران تا اطلاع بعدی برقرار است.

- سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی به مرزهای خسروی، شلمچه، چذابه و مهران، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در تونل راه کربلا در مهران را شاهد هستیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اعلام این مطلب که محور تهران- صالح آباد- ایلام تا اطلاع ثانوی یکطرفه است، گفت: محور ایلام- ملکشاهی- مهران جایگزین محور فوق است.

سرهنگ رحمانی ترافیک در طول محور مهران- ایلام را پرحجم دانست و گفت: در محدوده تونل آزادی در محور ایلام به سرابله ترافیک به صورت مقطعی سنگین و نیمه سنگین است.

وی تصریح  کرد: ترافیک در محورهای مهران- دهلران، دهلران- اندیشمک، شلمچه- خرمشهر، چذابه- استان، حمیل- پل سیمره، قصرشیرین- سرپل ذهاب ، اسلام آباد غرب از کرمانشاه به همدان و سرابله- کرمانشاه و همچنین حمیدیه- سوسنگرد پرحجم و روان گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با تاکید بر این مطلب که خوشبختانه مشکل خاص ترافیکی و همچنین تصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک نیمه سنگین در «تونل راه کربلا» / یکطرفه بودن مهران به ایلام

ترافیک نیمه سنگین در «تونل راه کربلا» / یکطرفه بودن مهران به ایلام