مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 07:092019-10-19دانش

اعتراض دانشجویان دانشگاه منچستر به ساخت مجسمه مهاتما گاندی نژادپرست


دانشجویان دانشگاه منچستر در انگلیس یک کمپین عمومی ضد مهاتما گاندی، رهبر استقلال طلب هندوستان به راه انداخته و او را نژادپرست خواندند.

- اعتراض دانشجویان دانشگاه منچستر به ساخت مجسمه "مهاتما گاندی نژادپرست" دانشجویان دانشگاه منچستر در انگلیس یک کمپین عمومی ضد مهاتما گاندی، رهبر استقلال طلب هندوستان به راه انداخته و او را "نژادپرست" خواندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این اعتراض از سوی دانشجویان دانشگاه منچستر به تصمیم شهرداری این شهر در ساخت مجسمه برنزی مهاتما گاندی در مقابل کلیسای منچستر به راه افتاده و دانشجویان یک کمپین به نام نباید مجسمه گاندی را نصب کنید به راه انداخته اند.

اتحادیه دانشجویان این دانشگاه در نامه ای سرگشاده به شورای شهر منچستر از مقام های شورای مذکور خواستند تا تصمیم خود را مورد بازنگری قرار دهند.

گاندی به خاطر رویکرد ضد خشونت آمیز خود به حکمرانی انگلیس در هندوستان و تلاش های ضد آپارتایدی اش در آفریقای جنوبی شهرت دارد.

دانشجویان در نامه خود مدعی شده اند، گاندی به آفریقایی ها به چشم وحشی ها، بومیان بی ایمان، بدون تمدن، کثیف و همچون حیوانات می نگریست که اینها نیمی از صحبت های زننده او است که منتشر نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض دانشجویان دانشگاه منچستر به ساخت مجسمه مهاتما گاندی نژادپرست

اعتراض دانشجویان دانشگاه منچستر به ساخت مجسمه مهاتما گاندی نژادپرست