مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 05:502019-10-19فناوري

این اپلیکیشن های اندرویدی را نصب نکنید


به تازگی محققان امنیتی اعلام کرده اند که 15 اپلیکیشن اندرویدی موجود در فروشگاه گوگل پلی استور حاوی بدافزارهای خطرناکی هستند که حریم خصوصی کاربران را تهدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از آنجا که این روزها اخبار زیادی مبنی بر آسیب پذیری های امنیتی و نفوذ بدافزارهای خطرناک به رایانه کاربران و شرکت های تجاری در جهان منتشر شده است، بنابراین پژوهشگران بسیاری درصدد کشف هرگونه بدافزار در نرم افزار، برنامه و اپلیکیشن های مختلف هستند تا کاربران را از آسیب های احتمالی حملات سایبری و بدافزاری مصون بدارند.

حالا به تازگی محققان امنیتی دریافته اند که 15 اپلیکیشن موجود در پلت فرم فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور میزبان بدافزارهای خطرناکی هستند که امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی کاربران را به شدت تهدید می کنند.

این کارشناسان در گزارشی به گوگل به عنوان توسعه دهنده این فروشگاه، از این غول تکنولوژی درخواست کرده اند که هر چه سریعتر به مقابله با اپلیکیشن های مذکور بپردازد و جلوی انتشار آزادانه بدافزارهای موجود در آنها را بگیرد.

بر اساس گزارش وب سایت news18، بدین ترتیب کارشناسان و متخصصان فعال در حوزه امنیت سایبری و فناوری از کاربران گوشی های اندرویدی درخواست کرده اند که اپلیکیشن های تحت عناوین زیر را دریافت، دانلود و نصب نکنند:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این اپلیکیشن های اندرویدی را نصب نکنید

این اپلیکیشن های اندرویدی را نصب نکنید