مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 03:342019-10-19سياسي

روایت عزاداران هندوی امام حسین(ع)/ اربعین را نباید «تبلیغ» کنیم!


ناصر نادری مستندساز ضمن تاکید بر دوری از نگاه تبلیغی در سفارش مستند مرتبط با پیاده روی اربعین، از تجربه خاص خود در ساخت مستندی از عزاداری گروهی از هندوهای بت پرست برای امام حسین(ع) گفت.

- ناصر نادری مستندساز ضمن تاکید بر دوری از نگاه تبلیغی در سفارش مستند مرتبط با پیاده روی اربعین، از تجربه خاص خود در ساخت مستندی از عزاداری گروهی از هندوهای بت پرست برای امام حسین(ع) گفت.

ناصر نادری مستندساز درباره مستندهایی که با موضوع اربعین از تلویزیون پخش می شود و بعضا دچار کلیشه هایی در روایت است، به خبرنگار مهر بیان کرد: ما در مستندهای اربعین بیشتر رویکردی تبلیغی داریم و تا زمانی که چنین رویکردی داریم، با نگاه انتقادی به مساله نگاه نمی کنیم.

اما چرا روی نگاه انتقادی تاکید دارم؟ چون وقتی با نگاه انتقادی مستند می سازید برجستگی ها و ویژگی ها یک پدیده را پیدا می کنید.

وی افزود: زمانی که من مستندساز با نگاه انتقادی وارد فضای اربعین می شوم و سوالاتی از قبیل اینکه این اتفاق چه ویژگی هایی دارد؟ ، این افراد چه می کنند؟ و.

از خود می پرسم، در ادامه سوالاتی شکل می گیرد که برای پاسخ به آن ها مسائلی را کشف می کنم که بعدا می توانم در مستندم انعکاس دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت عزاداران هندوی امام حسین(ع)/ اربعین را نباید «تبلیغ» کنیم!

روایت عزاداران هندوی امام حسین(ع)/ اربعین را نباید «تبلیغ» کنیم!