مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 21:162019-10-18فرهنگي

هنر خوشنویسی در سراشیبی سقوط


اساتید خوشنویسی ایرام معتقدند؛ امروز فضا بگونه ای است که ارتباط جامعه با ادبیات کم شده و خوشنویسی سنتی تضعیف شده است که با این ردند، رفته رفته کاربرد خود را از دست می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خط را زبان دست می دانند و حافظ افکار و آثار و هنری که از آن می تراود هنر خوشنویسی نام دارد و سال هاست در ایران هنرمندانی با این هنر پرورش یافته اند و خالق آثاری شده اند که امروز هنرشان مایه افتخار و حضورشان مایه سربلندی است.

انجمن خوشنویسان ایران در دو سال اخیر با برنامه ریزی هایی که در کشور داشتند درصد برآمدند تا نمایشگاهی با عنوان دستخط را در استان های مختلف کشور برپا کنند.

آثاری که تاکنون در هفت استان کشور برپا شده آثاری موزه ای و ارزشمند است که برای آشنایی جوانان و نوجوانان و همچنین علاقمندان به عرصه خوشنویسی در استان های کشور به نمایش درآمده و از 24 مهرماه نیز در شهرستان مریوان به مدت 6 روز در قالب نمایشگاهی با عنوان دستخط در معرض دید علاقمندان است.

همچنین این نمایشگاه شامگاه جمعه در شهر سنندج برپا شد و برای در برپایی این نمایشگاه ها اساتیدی همچون رضا بنی رضی، علی شیرازی، عارف براتی و علی اشرف صندوق آبادی از اعضای انجمن خوشنویسان ایران در استان کردستان حضور یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر خوشنویسی در سراشیبی سقوط

هنر خوشنویسی در سراشیبی سقوط