مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 19:162019-10-18اجتماعي

فعالیت موکب داران ایرانی تا 3 روز بعد از اربعین برای رفاه زائران


اعلام کردیم تا موکب داران ایرانی تا 3 روز بعد از اربعین و در عراق تا 4 روز بعد از اربعین فعال باشند تا زائران در هنگام برگشت با مشکل مواجه نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین ذوالفقاری رییس ستاد اربعین حسینی امشب در برنامه تیتریک اظهار کرد: اگر میگوییم الان مراسم اربعین را برگزار میکنیم معنی آن این نیست که یک ماه پیش برای این مراسم برنامه ریخته ایم.

وی افزود: تا به این ساعت تعداد 3 میلیون و 468 هزار ایرانی از مرزهای ایران خارج شدند و این را بگویم که حداکثر رکورد خروج 2 میلیون و 400 زائر بوده است.

ذوالفقاری ادامه داد: بار سنگینی از مرز خسروی عبور نکرد ولی خب به خلوتی مرزهای دیگر کمک می کرد.

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی تصریح کرد: بعد از بررسی هایی که با عراق داشتیم در آن برهه زمانی که در عراق تظاهراتی پیش آمد موقت مرز خسروی بسته شد ولی مرزهای سه گانه ما باز بود.

وی ادامه داد: در یک مقطع کوتاهی به ما اعلام کردند آن طرف مرزهای شلمچه و چذابه هم آب کم است و هم ماشین، برای همین بلافاصله هماهنگ کردیم آب برای آنجا ارسال شود و ما ماشین (اتوبوس) هم تهیه کردیم ولی طرف عراقی اجازه نمیداد ماشین ها از مرزها عبور کند و بعد از مذاکرات بسیار که اتوبوس ها از مرز رد شدند محلی های آنجا اعتراض کردند و اجازه فعالیت به اتوبوس ها نمیدادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت موکب داران ایرانی تا 3 روز بعد از اربعین برای رفاه زائران

فعالیت موکب داران ایرانی تا 3 روز بعد از اربعین برای رفاه زائران