مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 16:502019-10-18سياسي

نهضت مردمی اربعین گامی برای آگاهی بخشی و احساس مسئولیت


سیده فاطمه فیروزآبادی؛* پیاده روی اربعین را میتوان یک رفتار جمعی دینی و یک مشارکت انقلابی در فرامرز های مرسوم دانست که یکی از مهم ترین فلسفه ها ی قیام عاشورا آگاهی بخشی و ایجاد احساس مسئولیت در مردم مسلمان بوده است، - پیاده روی اربعین را میتوان یک #رفتار_جمعی_دینی و یک #مشارکت_انقلابی در فرامرز های مرسوم دانست که یکی از مهم ترین فلسفه ها ی قیام عاشورا آگاهی بخشی و ایجاد احساس مسئولیت در مردم مسلمان بوده است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- سیده فاطمه فیروزآبادی؛* پیاده روی اربعین را میتوان یک رفتار جمعی دینی و یک مشارکت انقلابی در فرامرز های مرسوم دانست که یکی از مهم ترین فلسفه ها ی قیام عاشورا آگاهی بخشی و ایجاد احساس مسئولیت در مردم مسلمان بوده است، اینکه امروزه حرکت با شکوهی، چون پیاده روی اربعین از دل مردم نشات گرفته، به شکلی خودجوش هدایت شده و رشد میابد نشان ازنزدیکی تحقق فلسفه ی قیام کربلا دارد.

بنابر بستر فرهنگی مناسبی که این اجتماع عظیم در اختیار جامعه ی نخبگانی و فعالین حوزه ی فرهنگ میگذارد میتوان به آسیب شناسی و طرح بعضی نکات در این خصوص پرداخت.

درنگاه اول، این گردهمایی عظیم بستر مناسبی برای ایجاد ساختارهای میان فرهنگی می باشد، به این معنا که افراد درکنار پذیرش استقلال هویت، میتوانند بستری برای تعاملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت مردمی اربعین گامی برای آگاهی بخشی و احساس مسئولیت

نهضت مردمی اربعین گامی برای آگاهی بخشی و احساس مسئولیت