مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 15:522019-10-18سياسي

بازگشت 2.1 میلیون زائر ایرانی به کشور/ صدور 600 هزار گذرنامه موقت


سه میلیون و 100 هزار زائر ایرانی از چهار مرز کشور به عتبات عالیات رفته اند که تاکنون دو میلیون و 100 هزار نفرشان به میهن بازگشتند.

- شلمچه- فرمانده نیروی انتظامی گفت: سه میلیون و 100 هزار زائر ایرانی از چهار مرز کشور به عتبات عالیات رفته اند که تاکنون دو میلیون و 100 هزار نفرشان به میهن بازگشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین اشتری امشب در جلسه هماهنگی ستاد اربعین که در محل پایانه مرزی شلمچه و با حضور دبیر شورای امنیت ملی برگزار شد، ضمن قدردانی از آنانی که عاشقانه کار کردند تا زائران از مرز به سلامت بیایند و از آنجا به عراق بروند و برگردند، افزود: برای بازگشت زائران به کشور آمادگی کامل را داریم.

وی اظهار کرد: تاکنون سه میلیون و 100 هزار زائر ایرانی از چهار مرز به عتبات عالیات رفتنه اند که دو میلیون و 100 هزارنفرشان به میهن بازگشتند، امسال همچنین 300 هزار زائر تبعه خارجی از مرز شلمچه به عراق رفته اند که تعدادی از آنان بازگشته اند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه تردد زائران در شلمچه و چذابه افزایش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: به رغم اینکه امسال با کثرت تردد زائران برای رفتن به عتبات عالیات مواجه بودیم اما به همت استان خوزستان، کارها به خوبی پیش رفته و تا کنون هم کارها به خوبی انجام شده، اوج بازگشت زائران از چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 2.1 میلیون زائر ایرانی به کشور/ صدور 600 هزار گذرنامه موقت

بازگشت 2.1 میلیون زائر ایرانی به کشور/ صدور 600 هزار گذرنامه موقت