مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 15:302019-10-18ورزشي

صالحی امیری تماشاگر پیروزی تیم ملی هندبال/ پاداش کمیته به هندبالیست ها


رییس کمیته ملی المپیک ابتدا در رختکن تیم ملی هندبال پیش از مسابقه مقابل کره جنوبی حضور یافت و سپس این بازی را از نزدیک دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از کیمته ملی المپیک، قبل از شروع مسابقه تیم ملی هندبال ایران مقابل کره جنوبی در مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به همراه سبحانی سفیر ایران در قطر، سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک 2020 و قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیک که بنا بر دعوت رسمی آنوک و با هزینه آن جهت حضور در نشست آنوک به دوحه سفر کرده، با حضور در رختکن تیم ملی هندبال با ملی پوشان و کادر فنی در فضایی صمیمی گفتگو کردند.

رییس کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی هندبال ملی پوشان و کادر فنی به همراه سبحانی، سجادی و قراخانلو با حضور در سالن هندبال ورزشگاه الدحیل از نزدیک شاهد مسابقه تیم ملی هندبال کشورمان برابر کره جنوبی بودند.

  *پاداش 100 دلاری کمیته ملی المپیک به هندبالیست ها صالحی امیری که پیش از بازگشت به ایران برای تماشای دیدار هندبال ایران و کره جنوبی از سری رقابتهای کسب سهمیه المپیک 2020 در ورزشگاه الدوحیل حضور یافته بود پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر حریف به هر کدام از اعضای تیم 100 دلار پاداش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی امیری تماشاگر پیروزی تیم ملی هندبال/ پاداش کمیته به هندبالیست ها

صالحی امیری تماشاگر پیروزی تیم ملی هندبال/ پاداش کمیته به هندبالیست ها