مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 15:202019-10-18اجتماعي

بیمه زوار پیاده امام رضا (ع) با پرداخت 2 هزار تومان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین رضایی گفت: با پیگیری های واحد فناوری اطلاعات جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) و راه اندازی سامانه بیمه زائر، - سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) از بیمه شدن زائران پیاده رضوی تا با پرداخت 2 هزار تومان هزینه خبر داد و گفت: تاکنون 50 هزار نفر از زائرین پیاده توسط مدیران کاروان ها بیمه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین رضایی گفت: با پیگیری های واحد فناوری اطلاعات جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) و راه اندازی سامانه بیمه زائر، هر مدیر کاروان مکلف شده با پرداخت 2 هزار تومان، زائران خود را بیمه کند که تا کنون زائران زیادی برای استفاده از این امکان ثبت نام کردند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: تاکنون 50 هزار نفر از زائران پیاده توسط مدیران کاروان ها بیمه شدند.

وی تصریح کرد: با توحه به ارزان بودن بیمه نامه، پیش بینی می شود کلیه زائران برای بیمه خود اقدام کنند.

رضایی هزینه راه اندازی این سامانه را با توجه به زیر ساخت های موجود در جمعیت خدمتگزار 2 میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: همین بیمه نامه در سامانه های مشابه با نرخ بیشتری اعلام شده و با توجه به سوبسید پرداخت شده، زائران بیمه شده از یک فرایند تامین اجتماعی بر خوردار می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه زوار پیاده امام رضا (ع) با پرداخت 2 هزار تومان

بیمه زوار پیاده امام رضا (ع) با پرداخت 2 هزار تومان