مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 13:012019-10-18سياسي

انتقاد امام جمعه کرج به برخی بی مسئولیتی ها در استان


امام جمعه کرج در خطبه های امروز نمازجمعه گفت: چه دلیلی دارید با آوردن مدیر غیربومی این همه هزینه به استان تحمیل کنید؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، آیت الله حسینی همدانی با طرح این سئوال که آیا باید با سرمایه مردم برای مدیر غیربومی ، مسکن تهیه کرد؟ خطاب به برخی مسئولان استان گفت: بترسید از روزی که باید حساب و کتاب پس بدهید.

خطیب نمازجمعه کرج در ادامه اضافه کرد: چه ضرورتی دارد که مدیر غیربومی بیاورید؟ چرا باید این هزینه گزاف به استان تحمیل شود؟ وی با اشاره به برخی اتفاقات اخیر مبنی بر برنامه ریزی برای رهن خانه های میلیاردی برای دوتن از معاونان استانداری با بودجه شهرداری گفت: متن مذاکرات و فیلم جلسه شورای شهر را دیدم ، واقعا با سرمایه مردم برای مدیر غیر بومی در جای گران باید مسکن تهیه کرد؟ این کار قابل قبول نیست ، برای شهر و استان هزینه درست نکنید.

آیت الله حسینی همدانی گفت: یک سئوال از مسئولین استان دارم و آن این است که آیا تمام هزینه هایی که متوجه استانداری یا دستگاههای عمومی استان است باید شهرداری کرج هزینه کند؟ آیا شهرهای دیگر استان نقشی ندارند؟ در صورتی که مجموعه ای از استان باید کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: آقایان دقت لازم را ندارند و طوری شده که در این بخش باید قسمت عمده هزینه ها را شهر کرج بپرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه کرج به برخی بی مسئولیتی ها در استان

انتقاد امام جمعه کرج به برخی بی مسئولیتی ها در استان