مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 12:052019-10-18سياسي

همایش اربعین ؛ نماد وحدت جهان اسلام و زمینه ساز ظهور


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد مراسم اربعین سید و سالار شهیدان به کانون وحدت مسلمانان و ظلم ستیزان جهان تبدیل شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه کرمان در مصلی امام علی (ع) این شهر افزود: همایش بزرگ و بی نظیر اربعین جریانی توانمند و پویا است که به عنوان یکی از زیباترین جلوه های تشکیل امت واحده اسلامی ، به زمینه ای برای افزایش آمادگی امت اسلامی جهت ظهور امام زمان (عج) تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در بخش دیگری از خطبه های نماز ، با اشاره به هوشمندی بالای جوانان انقلابی در اطلاعات سپاه که توانستند با درایت و هوشمندی سرشبکه یک گروه رسانه ای ضد انقلاب را بازداشت کنند گفت : افراد ضد انقلاب و هر کس که دستش را به بیگانگان بدهد و امنیت این مرز و بوم را تهدید کند باید منتظر برخورد قانونی و انقلابی جوانان رشید انقلاب باشند و همفکران و همراهان این فرد منحرف و کسانی که سال ها به کشور خیانت کرده اند، هم باید شناسایی و مجازات شوند.

امام جمعه کرمان در ادامه با بیان اینکه دشمن با تمام توان و زور خود به میدان آمده تا ما را شکست دهد گفت: در این شرایط نباید کشور دچار دوقطبی شود و جای تعجب است که برخی در مسئولیت های بالای جمهوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش اربعین ؛ نماد وحدت جهان اسلام و زمینه ساز ظهور

همایش اربعین ؛ نماد وحدت جهان اسلام و زمینه ساز ظهور