مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 12:022019-10-18دانش

استفاده از ظرفیت منطقه آزاد برای برقراری ارتباط تحقیقاتی با کشورهای همجوار


نشست معاونان پژوهشی دانشگاه ها و روسای پارک های علم و فناوری منطقه 2 کشور با حضور مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و فناوری وزارت علوم، - در نشست معاونان پژوهشی دانشگاه ها و روسای پارک های علم و فناوری منطقه مطرح شد2 استفاده از ظرفیت منطقه آزاد برای برقراری ارتباط تحقیقاتی با کشورهای همجوار نشست معاونان پژوهشی دانشگاه ها و روسای پارک های علم و فناوری منطقه 2 کشور با حضور مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست دکتر عبدالساده نیسی با اشاره به این نکته که منطقه 2 ظرفیت خوبی دارد که باید از آن به طور کامل استفاده کرد، این ظرفیت ها را در منطقه تاثیرگذار دانست و خواستار آن شد که معاونان پژوهشی دانشگاه ها از این پتانسیل در جهت کسب منابع و اعتبارات لازم بهره برداری کنند.

وی انعقاد قراردادهای مختلف در قالب طرح های پژوهشی را بسیار مهم ارزیابی کرد و بر استفاده از ظرفیت منطقه آزاد و برقراری ارتباطات پژوهشی و تحقیقاتی با کشورهای هم جوار تاکید کرد.

در ادامه دکتر علیرضا خصالی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران نیز با اشاره به این که منطقه 2 کشور متشکل از سه استان گیلان، گلستان و مازندران است، یادآور شد: این منطقه حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت منطقه آزاد برای برقراری ارتباط تحقیقاتی با کشورهای همجوار

استفاده از ظرفیت منطقه آزاد برای برقراری ارتباط تحقیقاتی با کشورهای همجوار