مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 11:092019-10-18پزشكي

کمبودی در ارائه دارو و امکانات درمانی به زائران اربعین نداریم


هیچ کمبودی در ارائه دارو نداریم و امیدواریم بتوانیم به تمامی افرادی که به درمانگاه های جمعیت مستقر در عراق مراجعه می کنند چه ایرانی و چه غیر ایرانی، - خدمت رسانی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر درباره بیمارستان الحسین در شهر کربلا، گفت: بیمارستان الحسین، بیمارستان مرکزی و مرجع خدمات درمانی جمعیت هلال احمر در کربلا است که همه تجهیزات لازم برای خدمات درمانی شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، بخش های ویژه CCU و ICU و بخش بستری را جهت خدمت به زائران دارد.

وی ادامه داد: بیمارستان الحسین با دارا بودن این بخش ها، موقعیت بسیار خوبی را جهت مراقبت بهتر و دقیق تر از بیمارانی که شرایط حادی دارند، ایجاد کرده است و ما می توانیم این دسته از بیماران را در هر نقطه از شهر کربلا و در مسیر نجف تا کربلا، به بیمارستان الحسین انتقال و تحت درمان ویژه قرار دهیم.

رییس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: این بیمارستان برای جمعیت هلال احمر ایران در جهت ارائه خدمات درمانی لازم به زائرین، نقطه استراتژیک و مهمی است و اگر چنین هماهنگی برای ارایه خدمات انجام نمی شد، قطعا شاهد بالارفتن آمار تلفات زائرین در این ایام بودیم.

باید برای حفظ تعامل با این مرکز، هماهنگی بیشتری با کشور عراق داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودی در ارائه دارو و امکانات درمانی به زائران اربعین نداریم

کمبودی در ارائه دارو و امکانات درمانی به زائران اربعین نداریم