مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 10:272019-10-18اجتماعي

پیش بینی شرایط جوی کربلا در آستانه اربعین حسینی


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، وضعیت جوی شهرهای زیارتی عراق و شهرهای مرزی ایران را طی امروز و فردا (26 و 27 مهر) پیش بینی کرد.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، وضعیت جوی شهرهای زیارتی عراق و شهرهای مرزی ایران را طی امروز و فردا (26 و 27 مهر) پیش بینی کرد.

صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه آسمان نجف امروز (جمعه 26 مهر)، صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، گفت: دمای نجف امروز در گرم ترین و خنک ترین حالت 37 درجه سانتیگراد و 21 درجه سانتیگراد است.

همچنین فردا (یکشنبه 28 مهر)، هوای نجف کمی ابری، به تدریج افزایش ابر و گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 39 و 23 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

وی در مورد وضعیت جوی شهر کربلا گفت: آسمان این شهر امروز و فردا کمی ابری، به تدریج افزایش ابر و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

دمای کربلا امروز در گرمترین و خنک ترین نقطه به 36 و 22 درجه سانتیگراد و فردا به 37 و 23 درجه سانتیگراد می رسد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز هوای کاظمین کمی ابری خواهد بود و در این شهر به تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد با احتمال بارش خفیف باران پیش بینی می شود، گفت: آسمان کاظمین فردا (شنبه 27 مهر) کمی ابری، به تدریج همراه با افزایش ابر و گاهی وزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی شرایط جوی کربلا در آستانه اربعین حسینی

پیش بینی شرایط جوی کربلا در آستانه اربعین حسینی