موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 08:262019-10-18اقتصادي

تشریح خدمات اوقاف دزفول در چذابه


رییس اوقاف شهرستان دزفول از مدیریت سه روزه این اداره بر موکب بزرگ اوقاف استان در چذابه به مدت سه روز خبر داد.

- مجتبی خمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اوقاف استان خوزستان هر سال یک موکب بزرگ را برای خدمات رسانی به زائران حسینی در مرز چذابه برپا می کند که معمولا مدیریت هر سه روز از خدمات رسانی را به یک شهرستان محول می کنند.

وی افزود: در مدت زمان خدمات رسانی های خود در این مرز روزانه سه هزار پُرس غذا در ناهار و سه هزار پُرس غذا نیز در وعده شام میان زائران توزیع می کنیم.

رییس اوقاف شهرستان دزفول تصریح کرد: طی این سه روز پنج تُن هندوانه، پنج تُن سیب درختی، سه تُن خیار، یک تُن سیب زمینی و 10 هزار بطری آب معدنی، 10 هزار رانی، دو تُن نارنگی، دو تُن هلو، پنج تُن کیلوگرم کلوچه و همچنین 500 کیلوگرم خرما برای پذیرایی از زائران به مرز چذابه آورده ایم.

خمیدی یادآور شد: پنج تُن هویج نیز به مرز آوردیم و یک بستنی فروشی از شهر دزفول را در مرز مستقر و با آب هویج از زائران حسینی پذیرایی می کنیم.

وی با اشاره به توزیع چای و قهوه در موکب عنوان کرد: همچنین سه هزار سیخ جوجه کباب برای وعده ناهار و سه هزار پُرس هم برای وعده شام توزیع می کنیم که شب ها به صورت خوراک توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح خدمات اوقاف دزفول در چذابه

تشریح خدمات اوقاف دزفول در چذابه