مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 07:402019-10-18سياسي

همایش اربعین حسینی طلیعه تمدن سازی اسلامی است


فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به اینکه پیاده روی و تجمع عظیم اربعین، عاملی در وحدت و همدلی مسلمانان جهان است، این رویداد را طلیعه ی تمدن سازی اسلامی دانست.

- فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به اینکه پیاده روی و تجمع عظیم اربعین، عاملی در وحدت و همدلی مسلمانان جهان است، این رویداد را طلیعه ی تمدن سازی اسلامی دانست.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه در پیاده روی و تجمع عظیم اربعین دل های مسلمین به یکدیگر پیوند می خورد، این همایش عظیم را طلیعه ساخت تمدن اسلامی و افول استکبار دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ پاسدار، موسی زارعی جمعه 27 مهر در حاشیه بازدید از موکب احمدبن موسی(ع) در کربلای معلی، گفت: زیارت اربعین بعد از شهادت امام حسین(ع) جریان داشته است اما در چند سال اخیر شاهد موج حرکت ملت های مسلمان دنیا و حتی ادیان دیگر برای زیارت اربعین هستیم و این نشان می دهد که خون امام حسین(ع) دارد، نتیجه می دهد.

وی با تأکید بر اینکه طی سال های اخیر آنچه در ایام اربعین در کربلا رخ داده، بی نظیر است، افزود: جمعیتی بیش از 20 میلیون نفر در این چند روز به زیارت و پیاده روی اربعین مشرف می شوند، بدون اینکه سازماندهی از طرف نهادهای دولتی صورت گیرد و بخواهند برنامه ریزی خاصی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش اربعین حسینی طلیعه تمدن سازی اسلامی است

همایش اربعین حسینی طلیعه تمدن سازی اسلامی است