مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 07:362019-10-18سياسي

تشریح اقدامات تأمین اجتماعی در اجلاس بروکسل


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در اجلاس جهانی تأمین اجتماعی که در بروکسل بلژیک درحال برگزاری است، گزارش جامعی از اقدامات و فعالیت های این سازمان به شرکت کنندگان ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، طی سخنانی در نشست تخصصی پوشش فراگیر تأمین اجتماعی برای جوامع رو به تحول در اجلاس جهانی تأمین اجتماعی که در بروکسل بلژیک درحال برگزاری است، گزارش جامعی از اقدامات و فعالیت های سازمان تأمین اجتماعی در جهت گسترش دامنه پوشش بیمهای به اقشار خاص را به شرکت کنندگان ارائه کرد.

سالاری در این نشست با اشاره به اصل 29 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران درخصوص ضرورت برخورداری همگانی اقشار جامعه از مزایای تامین اجتماعی، روح بشر دوستانه حاکم بر قوانین تـأمین اجتماعی را منشأ تحولات و اصلاحات قوانین و مقررات گسترش دامنه پوشش به اقشار خاص در ایران برشمرد.

وی با برشمردن گروه های شغلی خاص شامل کارگران ساختمانی، زنان خانه دار، زنان سرپرست خانوار، بافندگان فرش و گلیم، رانندگان، خادمین مساجد، باربران، زنبورداران، نویسندگان، کارکنان صنایع دستی، کارکنان صنوف، ساز و کار نحوه شناسایی شاغلان در این گروه های شغلی و همچنین فرایند بیمه پردازی و مزایای متعلقه را به تفصیل شرح داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات تأمین اجتماعی در اجلاس بروکسل

تشریح اقدامات تأمین اجتماعی در اجلاس بروکسل