مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 06:172019-10-18سياسي

تلاش نیروی انتظامی برای تسهیل در رفت و آمد زائران اربعین


فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی اقدامات مورد نیاز برای سهولت در عبور و مرور زائران اربعین را انجام می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین اشتری شامگاه پنجشنبه در جلسه ای با مدیر و معاونت های قرارگاه اربعین که در سالن جلسات مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به موکب های مختلفی که برای خدمت رسانی به زائران پاکستانی و در میرجاوه برپاشده است، افزود: زائران پاکستانی عشق و علاقه شدیدی به اباعبدالله(ع) و شیعیان ایران و مقام معظم رهبری دارند.

وی با اشاره به وظیفه و رسالت بسیار مهم برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) افزود: تاکنون موکب های زیادی در زمینه خدمت رسانی به زائران حسینی(ع) مشاهده کردم ولی هیچ موکبی نظیر قرارگاه اربعین قم با این عظمت به خدمت رسانی نمی پردازد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی هر خدمتی که مدنظر باشد ارائه می دهد.

وی با اشاره به کمک نیروی انتظامی به زائران در زمینه گذرنامه نیز افزود: همچنین در زمینه تأمین امنیت زائران نیروی انتظامی تمامی تلاش خود را بکار می گیرد.

سردار اشتری با بیان اینکه زائران پاکستانی مهمان ما هستند، تصریح کرد: نیروی انتظامی اقدامات مورد نیاز برای سهولت در عبور و مرور این عزیزان را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش نیروی انتظامی برای تسهیل در رفت و آمد زائران اربعین

تلاش نیروی انتظامی برای تسهیل در رفت و آمد زائران اربعین