مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 05:472019-10-18پزشكي

دریافت حق فنی و نسخه پیچی قانونی است/مافیای دارویی در استان کرمان نداریم


برخی از مخاطبین ایسنا طی تماس با این خبرگزاری از وجود حق فنی و نسخه پیچی در صورت حساب نسخه داروهای خود گفتند و اینکه آیا این مهم قانونی است یا خیر؟ لذا ایسنا برای شفاف سازی این موضوع را از معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان پیگیری کرد.

- دکتر علی اسدی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص این موضوع گفت: دریافت حق فنی و نسخه پیچی داروخانه ها قانونی است که در این راستا قانون برای یک قلم دارو حدود یک هزار و 500 تومان، دو قلم دارو حدود 3 هزار تومان و سه قلم به بالا 4 هزار و 500 تومان نرخ حق فنی و نسخه پیچی تعیین کرده است.

وی در ادامه در زمینه اینکه آیا داروی خاصی در استان کمبود داریم؟ اظهار کرد: خوشبختانه در استان کرمان مشکل خاصی در زمینه دارو نداریم و همواره بحث عرضه و تقاضا در حوزه دارویی مورد رصد قرار می گرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ابراز امیدواری از اینکه مردم همواره سلامت باشند، عنوان کرد: اگر کمبودی در داروی خاصی نیز در استان وجود داشته باشد قطعا به صورت موقتی خواهد بود و شهروندان می توانند به داروخانه های شبانه روزی یا هلال احمر یا داروخانه دانشکده علوم پزشکی مراجعه کنند، و داروی مورد نیاز خود دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت حق فنی و نسخه پیچی قانونی است/مافیای دارویی در استان کرمان نداریم

دریافت حق فنی و نسخه پیچی قانونی است/مافیای دارویی در استان کرمان نداریم