مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 04:152019-10-18بين الملل

ماجرای جاویدمحمد که با پای دل راهی کربلا شد/ از راه دور آمدی خسته نباشی...


مرکز اقامتی زائران افغانستانی اربعین جایی برای اقامت یک روزه زائران امام حسین(ع) است و جاویدمحمد که ساکن مزار شریف بوده امسال برای اولین بار و تنها با یک پا، - مرکز اقامتی زائران افغانستانی اربعین جایی برای اقامت یک روزه زائران امام حسین(ع) است و جاویدمحمد که ساکن مزار شریف بوده امسال برای اولین بار و تنها با یک پا، راهی سفر کربلا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، عشق اباعبدالله الحسین مرز نمی شناسد عراق، ایران، سوریه، افغانستان، پاکستان همه کشورهای مسلمان، همه عاشقان ثارالله از سرتاسر دنیا در ایام اربعین حسینی کوله بار دنیا را بر زمین می نهند، عشق ارباب را در دل نوازش  می دهند و راهی کربلا می شوند.

مشهد به دلیل نزدیکی به مرز دوغارون و کشور افغانستان هر ساله راهی عبوری، برای زائران امام حسین(ع) است و خادمان حسینی از این فرصت استفاده می کنند تا در مشهد میزبان زائران اربعینی اباعبدالله (ع) باشند.

خیابان وحید23، حسینیه و مرکز فرهنگی باقرالعلوم(ع)، اینجا جایی برای ساعتی اسکان و آرامش زائران اربعین حسینی است.

چند قدم مانده به در ورودی پرچم های مشکی عزای امام حسین(ع) روی ساختمان سه طبقه این مرکز فرهنگی چشم نوازی می کند، از رفت و آمد افرادی با لباس های محلی و چمدان هایی در دست، می شود فهمید اینجا محل اسکان زائران مخلص ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای جاویدمحمد که با پای دل راهی کربلا شد/ از راه دور آمدی خسته نباشی...

ماجرای جاویدمحمد که با پای دل راهی کربلا شد/ از راه دور آمدی خسته نباشی...