مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 18:512019-10-17سياسي

تفاوت دمای 70 درجه ای جاذبه منحصر به فرد در استان سمنان


نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین منابع پایدار آب برای این استان به کاهش بیکاری در استان های همجوار هم کمک می کند.

- کمک به کاهش بیکاری استان های همجوار با تامین منابع آبی پایدار تفاوت دمای 70 درجه ای جاذبه منحصر به فرد در استان سمنان نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین منابع پایدار آب برای این استان به کاهش بیکاری در استان های همجوار هم کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا-دکتر همتی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان سمنان با حضور دکتر واعظی، رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری از تامین منابع پایدار آب به عنوان اولویت اصلی این استان در مسیر توسعه نام برد و اظهار کرد: متاسفانه برخی پروژه های استان با وجود اینکه دارای مصوبات، ردیف بودجه ای و همه مجوزهای لازمند اما، اجرایی نمی شوند.

وی با بیان اینکه استان سمنان هم از نظر وسعت و هم از نظر معادن، ششمین استان کشور است و موقعیت جغرافیایی ویژه ای دارد، افزود: استان سمنان دارای موقعیتی ممتاز بوده و با استان های تاثیرگذار و بزرگ کشور و از جمله پایتخت مجاورت دارد.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه با بیان اینکه استان سمنان با این وسعت سرزمینی، معادن غنی و نیروی انسانی مطلوب، می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت دمای 70 درجه ای جاذبه منحصر به فرد در استان سمنان

تفاوت دمای 70 درجه ای جاذبه منحصر به فرد در استان سمنان