مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 17:472019-10-17اقتصادي

270 میلیارد ریال صرف احیای طرح های آبخیزداری یزد شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز از هزینه کرد 270 میلیارد ریال برای احیای طرح های آبخیزداری در استان یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا آخوندی در نشست توجیهی ظرفیت سازی و توان افزایی دشت قطرم و شادکام شهرستان بافق اظهار داشت: امسال از محل صندوق توسعه ملی 270 میلیارد ریال بودجه برای اجرای طرح های آبخیزداری در این استان اختصاص یافت .

وی بیان کرد: از این مبلغ تاکنون 30 میلیارد ریال به اجرای طرح های آبخیزداری و عملیات بیولوژیکی و بیومکانیکی تخصیص داده شده است.

آخوندی از اجرای طرح ظرفیت سازی، توان افزایی و توانمندسازی در منطقه دشت قطرم و شادکام خبر داد و عنوان کرد: این طرح از شهریور ماه جاری آغاز شده و به مدت یک سال برای تدوین سند توسعه ادامه دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد یادآور شد: برنامه ها و اقداماتی که در قالب این سند تدوین می شود در دستور کار قرار می گیرد.

نیاز به مشارکت جدی مردم در اجرای طرح توان افزایی دشت قطرم و شادکام رضا باقری، مجری طرح ظرفیت سازی، توان افزایی و توانمندسازی منابع طبیعی دشت قطرم و شادکام شهرستان بافق نیز در این نشست اظهار داشت: این پروژه با همکاری دانشگاه تهران در حال اجراست و نقش مردم در برنامه ریزی و مشارکت را پر رنگ تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

270 میلیارد ریال صرف احیای طرح های آبخیزداری یزد شد

270 میلیارد ریال صرف احیای طرح های آبخیزداری یزد شد