مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 17:202019-10-17سياسي

فعالیت موکب امامزادگان قم در سامرا به نمایندگی از مردم قم


بسیاری از کسانی که به کربلا می روند، به سامراء هم مشرف می شوند بنابراین لازم است که موکبی هم در این شهر فعالیت کند که بر این اساس موکب امامزادگان قم با حضور داوطلبانه افراد برپا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با بیان اینکه خدام امامزادگان قم با شور و اشتیاق فراوان و بدون هیچ چشمداشتی به شهر سامراء آمده اند و با کمترین امکانات، بیشترین خدمات را به زائران ارائه می دهند گفت: بسیاری از کسانی که به کربلا می روند، به سامراء هم مشرف می شوند بنابراین لازم است که موکبی هم در این شهر فعالیت کند که بر این اساس موکب امامزادگان قم با حضور داوطلبانه افراد برپا شده است.

وی در ادامه به فعالیت به فعالیت موکب امامزادگان استان قم اشاره و اظهار کرد: این موکب به نمایندگی از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه قم در شهر سامراء برپا شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری افزود: این موکب با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، به ارائه خدمات گوناگون می پردازد.

مدیرکل اوقاف استان قم با بیان اینکه سه وعده صبحانه، ناهار و شام و سه وعده میان وعده در این موکب توزیع می شود گفت: بسیاری از زائران حسینی که به صورت پیاده طی طریق می کنند، از این فرصت استفاده کرده و قبور مطهر ائمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت موکب امامزادگان قم در سامرا به نمایندگی از مردم قم

فعالیت موکب امامزادگان قم در سامرا به نمایندگی از مردم قم