مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 16:552019-10-17اقتصادي

مشاغل کاذب عامل ترک تحصیل دانش آموزان سیستان و بلوچستان


استاندار سیستان و بلوچستان وجود شغلهای کاذب چون قاچاق سوخت و دوزبانه بودن دانش آموزان را عامل ترک تحصیل دانش آموزان این استان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، موهبتی افزود: برای حل این معضل، گسترش پیش دبستانی و مهد کودک های روستایی در سراسر سیستان و بلوچستان در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه، در سال جاری حدود 67 میلیارد تومان بودجه برای تامین تجهیزات سرمایش و گرمایش مدارس استان در نظر گرفته شده است، گفت: بعد از حادثه آتش سوزی دبستان اسوه حسنه در سال گذشته، ابتدا 20 میلیارد تومان به این موضوع تخصیص یافت.

وی ادامه داد: اکنون هم 11 هزار و 101 مدرسه در مناطق سردسیر استان نیازمند سیستم گرمایشی هستند که تا کنون 3 هزار و 113 مدرسه امکانات لازم را دارند و تا چند روز آینده حدود 5 هزار مدرسه دیگر به سیستم های سرمایشی گرمایشی لازم تجهیز خواهند شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نیاز به 16 هزار معلم در استان وجود دارد، تصریح کرد: شماری از این نیروها از طریق دانشگاه فرهنگیان استان و شماری دیگر از طریق ماده 28 و یا با آزمونهای استخدامی از بومیان استان جذب خواهد شد.

به گفته استاندار سیستان و بلوچستان، در سال جاری بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار، برای سازمان نوسازی و توسعه تجهیز مدارس این استان پیش بینی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل کاذب عامل ترک تحصیل دانش آموزان سیستان و بلوچستان

مشاغل کاذب عامل ترک تحصیل دانش آموزان سیستان و بلوچستان