مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 11:352019-10-17دانش

دانشگاه کاشان در رده بندی موضوعی تایمز 2020 رتبه دوم را کسب کرد


معاون پژوهشی دانشگاه کاشان از کسب رتبه دوم این دانشگاه در بین دانشگاه های جامع ایران در نظام رتبه بندی بین المللی تایمز با موضوعات مهندسی و فناوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید منعم زاده ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی یک هزار و 8 دانشگاه در سطح دنیا در علوم مهندسی و فناوری توسط نظام رتبه بندی بین المللی تایمز اظهار داشت: دانشگاه کاشان در این رتبه بندی در بین دانشگاه های جامع کشور بعد از دانشگاه تهران حائز مقام دوم شده است.

دانشگاه کاشان در رتبه بین 301 تا 400 جهان وی با بیان اینکه دانشگاه کاشان در بین دانشگاه های جهان در رتبه بین 301 تا 400 قرار دارد، ابراز داشت: این فهرست مربوط به دانشگاه هایی است که در رشته های مهندسی مانند مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی هوافضا و مهندسی شیمی دارای فعالیت های چشمگیر علمی و تحقیقاتی هستند.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه 33 دانشگاه ایرانی در این رتبه بندی حضور دارند، تصریح کرد: دانشگاه تهران با قرار گرفتن در رتبه 201تا250 در این لیست در بین دانشگاه های ایران مقام اول، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با قرار گرفتن در رتبه 251 تا300 مقام دوم، و دانشگاه هایی نظیر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه کاشان، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تبریز و دانشگاه یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کاشان در رده بندی موضوعی تایمز 2020 رتبه دوم را کسب کرد

دانشگاه کاشان در رده بندی موضوعی تایمز 2020 رتبه دوم را کسب کرد