مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 10:442019-10-17سياسي

دستگاه های اجرایی گناوه در اجرای طرح های تولید تسهیل گری کنند


دستگاه های شهرستان گناوه برای رسیدن به اهداف مورد نظر و محقق شدن شعار سال باید در اجرای طرح های اشتغال و تولید در شهرستان تسهیل گری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار گناوه ظهر پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گناوه اظهار داشت: در شرایط کنونی روند عادی پیگیری های اداری برای رسیدگی به مسائل اقتصادی، تولید و اشتغال جوابگو نیست بلکه این مسائل باید به عنوان موارد اضطراری پیگیری شوند.

غلامرضا مهرجو افزود: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال رونق تولید نامگذاری شده، دستگاه های مختلف بخصوص ادارات و دستگاه های مرتبط با این حوزه برای رسیدن به اهداف مورد نظر و محقق شدن این امر باید در اجرای طرح های اشتغال و تولید در شهرستان تسهیل گری کنند.

وی عنوان کرد: وظیفه اصلی دستگاه های اجرایی زمینه سازی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاران است لذا بیشترین تلاش ها در کارگروه های اشتغال و سرمایه گذاری، رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی شهرستان بر نقش تسهیلگری دستگاه ها باشد.

وی گفت: در اجرای طرح های اقتصادی و اشتغال زایی رعایت مسائل و حفظ محیط زیست در همه ابعاد، حفظ منابع بین نسلی و حفظ منابع آب با دقت کافی و لازم صورت گیرد و به عنوان اولویت در دستورکار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی گناوه در اجرای طرح های تولید تسهیل گری کنند

دستگاه های اجرایی گناوه در اجرای طرح های تولید تسهیل گری کنند