مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 09:412019-10-17حوادث

واژگونی خودرو عوامل قتل در شهربوشهر دردیلم


فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت،فردی که شب گذشته با شلیک اسلحه باعث مرگ شهروندی در بوشهر شده بود بر اثر واژگونی خودرو در دیلم مجروح و در بیمارستان تحت درمان می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما مرکز بوشهر ؛سردار خلیل واعظی افزود: ساعت 20شب 24مهر ماه یک مورد تیراندازی منجر به مرگ در یکی از خیابانهای جنوب شهر بوشهربه پلیس اطلاع داده شد.

وی بیان کرد: با حضور پلیس مشخص شد فردی به هویت احمد در مقابل یک نمایشگاه اتومبیل واقع در خیابان بر اثر اصابت گلوله اسلحه فردی ناشناس به قتل می رسد قاتل و همدستانش نیز بلافاصله متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه بررسی اولیه نشان داد از 12گلوله شلیک شده از اسلحه قاتل 8 گلوله به مقتول اصابت کرده بوداظهار داشت: با حضورکارآگاهان پلیس و فعال شدن واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی مشخص شد عوامل این حادثه پس از تیراندازی به مقتول با استفاده از یک دستگاه خودرو بدون پلاک به سرعت از شهر بوشهر خارج ودر تلاش جهت خروج از استان هستند.

سردار واعظی بیان کرد:با اعلام دستورات هوشیاری به شهرستانهای تابعه این خودرو شناسایی ودر ورودی شهر دیلم در طرح عملیاتی پلیس قرار گرفت و بدون توجه به دستورات پلیس با سرعت زیاد ادامه مسیر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی خودرو عوامل قتل در شهربوشهر دردیلم

واژگونی خودرو عوامل قتل در شهربوشهر دردیلم