مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 08:372019-10-17اقتصادي

97 آهن فروشی در شهرک صنوف قم مستقر شده است


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از استقرار 97 واحد آهن فروشی در شهرک صنوف خبر داد و گفت: سایر آهن فروشان قم نیز به این شهرک منتقل می شوند.

- علیرضا مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: شهرک صنوف قم دارای مساحت 136 هکتار است که در ابتدای طرح آن برای صنوف مختلف بوده اما در حال حاضر به صنوف مربوط به مصالح ساختمانی اختصاص داده شده است.

وی یکی از واحدهایی که در شهرک صنوف قرار دارد را آهن فروشی اعلام کرد و افزود: سایت یک آهن فروشان دارای 384 قطعه است که تاکنون 97 واحد در آن مستقر شده و 15 واحد دیگر نیز در حال تکمیل است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: در شهرک صنوف قم 976 واحد برای در و پنجره سازان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به الزام آهن فروشان قم برای انتقال به شهرک صنوف، افزود: در سایت 2 آهن فروشان 84 واحد در آینده مستقر می شوند.

مظفری بیان کرد: در نظر داریم قم را خالی از فعالیت صنوف مزاحمی کنیم که در خارج از شهر نیز می توانند فعالیت کنند زیرا علاوه بر اینکه موجب آرامش شهر می شود، فرصت بهترین برای کسب و کار نیز ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه شهرک صنوف در پنج کیلومتری قم واقع شده است، افزود: برای خارج شدن آهن فروشان از شهر ابتدا به توجیه آنها اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 آهن فروشی در شهرک صنوف قم مستقر شده است

97 آهن فروشی در شهرک صنوف قم مستقر شده است