مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 08:312019-10-17سياسي

راهپیمایی اربعین تجلی همدلی وفادارانه برای تجلیل در فرج امام زمان (عج) است


نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی از اربعین بعنوان یک مانور و رزمایش یاد کرد و گفت: راهپیمایی اربعین تجلی همدلی وفادارانه برای تجلیل در فرج امام زمان (عج) است و این حرکت زمینه شکل گیری امت اسلامی و تحقق بخشیدن همان تمدن نوین اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز  در جلسه مکارم اخلاق و معنویت مدیران استان با بیان اینکه بعد از واقعه کربلا تمام دستگاه های تبلیغاتی برای منزوی کردن مسئله عاشورا تجهیز شده بود، اظهار داشت: دشمنان اهل بیت (ع) در تلاش بودند که آموزه های عاشورا به نسل های بعد منتقل نشود اما در اربعین با تدبیر خاندان رسول اکرم(ص) یاد نهضت حسینی برای همیشه زنده شد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر توجه به وحدت عزت بخش اربعین در جهان اسلام گفت: اتحاد مسلمانان با فرق مختلف در اربعین شکوه همبستگی اسلامی را به نمایش گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در استان از اربعین بعنوان یک مانور و رزمایش یاد کرد و گفت: راهپیمایی اربعین تجلی همدلی وفادارانه برای تجلیل در فرج امام زمان (عج)  است و این حرکت زمینه شکل گیری امت اسلامی و تحقق بخشیدن همان تمدن نوین اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین تجلی همدلی وفادارانه برای تجلیل در فرج امام زمان (عج) است

راهپیمایی اربعین تجلی همدلی وفادارانه برای تجلیل در فرج امام زمان (عج) است