مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 08:292019-10-17سياسي

امام حسین (ع) حیثیت زائر اربعین است +فیلم


هرکس در مسیر پیاده روی اربعین حرکت می کند، تنها و تنها ربط او به امام حسین (ع) است و لذا نباید به دنبال آن باشد که کوچک است یا بزرگ؛ - امام حسین (ع) حیثیت زائر اربعین است +فیلم یک استاد اخلاق گفت: هرکس در مسیر پیاده روی اربعین حرکت می کند، تنها و تنها ربط او به امام حسین (ع) است و لذا نباید به دنبال آن باشد که کوچک است یا بزرگ؛ پیر یا جوان است و یا زن است یا مرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عابدینی، استاد اخلاق در گفت وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به عتبات عالیات گفت: یکی از زیبایی هایی که انسان در این مسیر حرکت می کند و باید آن را احساس کند و بچشد این است که نام او زائر است و تنها این نام دیده می شود و سایر اسامی محو می شوند.

وی افزود: هرکس در این مسیر حرکت می کند، تنها و تنها ربط او به امام حسین (ع) است و لذا نباید به دنبال آن باشد که کوچک است یا بزرگ و پیر یا جوان است و یا زن است یا مرد.

حجت الاسلام عابدینی ادامه داد: اگر کسی زائر شد، همانند دست و پا و گوش و چشم امام می شود و به دلیل آنکه این اعضا به امام بسیار نزدیک هستند و برای مقدس، برای ما بسیار ارزشمند است که آنها را ببوسیم.

وی خاطرنشان کرد: زائری که در مسیر اربعین قرار می گیرد، حیثیتش تنها به امام حسین (ع) ربط پیدا می کند و تمام اعتبارات و القابی را که در دنیا داشته است، از بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام حسین (ع) حیثیت زائر اربعین است +فیلم

امام حسین (ع) حیثیت زائر اربعین است +فیلم