مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 08:142019-10-17سياسي

انتخابات را به جریانی وحدت بخش و انسجام آفرین تبدیل خواهیم کرد


وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات یک حادثه بسیار بزرگ در کشور است، گفت: همه دشمنان به موضوع انتخابات به عنوان یک چالش نگاه می کنند و برای ما خواب توطئه می بینند اما یقینا با همدلی که میان مردم و مسئولان وجود دارد، - انتخابات را به یک جریان وحدت بخش و انسجام آفرین تبدیل خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست ستاد اربعین در خوزستان که امروز، 25مهرماه در خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: مردم به همه مسئولان انگیزه می دهند تا پا به پای آن ها تلاش و نسبت به خدمت رسانی به زائران اربعین اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه خوزستان و ایلام زحمات بسیاری را در زمینه خدمت رسانی به زائران اربعین کشیده اند، افزود: استان هایی که زحمت زیادی بر دوش آن ها است، پرچمدار و جلودار نهضت اربعین در خدمات رسانی به زائران هستند.

وزیر کشور با بیان اینکه حرکت عظیم و بی نظیر اربعین با الطاف خداوند هدایت شده است، تصریح کرد: فراهم کردن شرایطی برای تردد زائران و جابه جایی حدود چهار میلیون نفر میان دو کشور، لطف خداوند است که در این مدت زمان کوتاه انجام گرفته است.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه سیر در گذشته یکی از ویژگی های انسان است، عنوان کرد: برگشت به گذشته و دیدن حوادث برای تولید علم و دانش و عبرت آموزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات را به جریانی وحدت بخش و انسجام آفرین تبدیل خواهیم کرد

انتخابات را به جریانی وحدت بخش و انسجام آفرین تبدیل خواهیم کرد