مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 06:292019-10-17سياسي

همایش بهاییت، 200 سال خرافه،خشونت و خیانت در تبریز برگزار می شود


مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری همایش بهاییت، 200 سال خرافه،خشونت و خیانت، نیمه دوم آبان ماه در تبریز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن شعبانی در تشریح این خبر گفت: این همایش با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه قم و سازمان تبلیغات اسلامی در شش شهر کشور از جمله تبریز برگزار می شود.

وی با اشاره به جایگاه علمی آذربایجان شرقی و تبریز افزود: با توجه به سابقه علمی شهر تبریز در طول تاریخ باید این همایش در شان و جایگاه این استان و با حضور فرهیختگان استانی و کشوری برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: این شس همایش، مقدمه همایش بزرگ تری در شیراز هستند ، از اصحاب قلم و فرهیختگان استان در خواست می کنیم تا با ارسال مقالات و مطالب علمی خود به دبیرخانه شیراز، یاریگر ما در این حرکت باشند.

شعبانی در ادامه تصریح کرد: گسترش جریانات فکری منحرف با هدف ایجاد شبهه در اسلام ناب انجام می شود.

وی افزود: دو فرهنگ مهم عاشورا و مهدویت به عنوان سند مظلومیت و شهادت شیعه و نیز امید و روشنی در آینده موجب پویایی فرهنگ اسلام ناب بوده و دشمنان اسلام برای از بین بردن تاثیرات در این دو نوع فرهنگ سعی در ایجاد انحراف در آن را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بهاییت، 200 سال خرافه،خشونت و خیانت در تبریز برگزار می شود

همایش بهاییت، 200 سال خرافه،خشونت و خیانت در تبریز برگزار می شود