مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 06:232019-10-17سياسي

رشد تولید علم ایران؛ بالاتر از روسیه و چین


نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس گفت: رشد تولید علم ایران در سال 2017 حتی از کشورهایی همچون روسیه و چین بیشتر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، غلام رضا کاتب صبح امروز در آیین افتتاح مرحله دوم ساختمان آموزشی و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گرمسار و آیین نمادین آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه ها با حضور رییس دفتر رییس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و استاندار سمنان، خطاب به دانشجویان حاضر اظهار کرد: شما جوانان بزرگ ترین سرمایه های کشور هستید که توانستید گام های بزرگی را در انقلاب اسلامی بردارید.

وی تصریح کرد: در میان 25 کشور برتر علمی دنیا، رشد تولید علم ایران در سال 2017 حتی از کشورهایی همچون روسیه و چین که مقام های برتر را در تولید علم دارند، بیشتر بوده و توانسته ایم مقام اول را کسب کنیم.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس اضافه کرد: این مهم اتفاق نمی افتاد؛ مگر با تلاش جوانان، دانشجویان و نخبگان علمی کشور که در این راه به خوبی گام برداشتند.

کاتب بیان کرد: توانستیم در سال 1397 رتبه کشور را در بخش توسعه فناوری و دانش بنیان ارتقا بخشیده و به رتبه 75 جهانی برسانیم.

وی تصریح کرد: در دور دوم سفر رییس جمهوری به استان سمنان، 15 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که تاکنون 6 میلیارد تومان آن در بدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد تولید علم ایران؛ بالاتر از روسیه و چین

رشد تولید علم ایران؛ بالاتر از روسیه و چین