مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 06:092019-10-17اقتصادي

ماکسیم سه ساله شد


ماکسیم 24 مهرماه سال 96 با تیمی کوچک اما جوان و متخصص فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و اکنون بعد از گذشت تنها دو سال، صاحب بزرگ ترین مرکز تماس خاورمیانه است و با 129 شهر تحت پوشش، - یکی از گسترده ترین سامانه درخواست خودرو در کشور محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا براعلام ماکسیم، سامانه درخواست خودرو ماکسیم در حالی سومین سال فعالیت خود را آغاز می کند که در دو سال گذشته به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

این سامانه در سال اول فعالیت خود در همه استان های کشور حضور پیدا کرد و در سالی که گذشت، تعداد شهرهای تحت پوشش خود را به دو برابر افزایش داده است.

هم اکنون نیز با حضور در 129 شهر کشور، از گسترده ترین سامانه درخواست خودرو کشور به حساب می آید.

از جمله شهرهای تحت پوشش ماکسیم می توان به تهران، ساری، شیراز، کرمانشاه، اصفهان، قم، بندرعباس، کرج، همدان، اهواز، مشهد، کرمان، تبریز، زاهدان، اردبیل، اراک، سنندج، رشت، یزد، زنجان، ارومیه، گرگان، خرم آباد، قزوین، ساوه، دزفول، بروجرد، شهریار، اسلامشهر، شهرقدس، بیرجند، ملایر، نیشابور، بابل، دهدشت، خوی، قائم شهر، بجنورد، مهاباد، شاهرود، ورامین، سبزوار، بوشهر، آمل، نجف آباد، ملارد، ایلام، کاشان، شهرکرد، چالوس، مراغه، سقز، رفسنجان، بوکان، اندیمشک، خرمشهر و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکسیم سه ساله شد

ماکسیم سه ساله شد