مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 05:512019-10-17سياسي

مرکز تخصصی تربیت کودکان در همدان راه اندازی شود


راه اندازی مرکز تخصصی اعتقادات شیعی و مرکز تخصصی تربیت کودکان در همدان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی عصر چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان همدان با بیان اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان همدان را باید جدی گرفت و در ابتدای هر جلسه گزارشی از اجرایی شدن مصوبات جلسه قبل ارائه شود، گفت: یکی از مشکلات موجود در سراسر کشور که به دلیل شرایط جغرافیایی همدان در استان ما خود را بیشتر نشان می دهد مسائل فرق و مذاهب است.

وی تاکید کرد: با توجه به برخی گزارش ها و نیز به دلیل جغرافیای استان همدان راه اندازی مرکز تخصصی اعتقادات شیعی و نیز مرکز تخصصی تربیت کودکان در همدان ضروری است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه نمونه این مرکز را در کشور نداریم و شورای فرهنگ عمومی استان همدان می تواند با تصویب تاسیس این مرکز، همدان را به استانی پیش رو در این بحث تبدیل کند، گفت: به دنبال حلقه مفقوده ای هستیم که حلقه وصلی برای هماهنگی دستگاه ها و نهادهای ذی ربط و تربیت نیروی انسانی بشود.

آیت الله شعبانی گفت: بودجه ای که برای ایجاد این مراکز نیاز است به اندازه یک برنامه فرهنگی شهرداری نیست و موضوع مهم در ساختار این مرکز نوع مدیریت و استفاده بهینه از داشته ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تخصصی تربیت کودکان در همدان راه اندازی شود

مرکز تخصصی تربیت کودکان در همدان راه اندازی شود