مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 02:582019-10-16پزشكي

توضیح دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد یک خبر


در پی انتشار خبری با عنوان آسانسورهای بیمارستان های بوشهر غیراستاندارد است ، روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توضیحی در این خصوص ارسال کرده است.

- در پی انتشار خبری با عنوان "آسانسورهای بیمارستان های بوشهر غیراستاندارد است"، روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توضیحی در این خصوص ارسال کرده است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در توضیحات خود در مورد خبر منتشر شده با محور آسانسورها ی مراکز درمانی سطح استان نوشته است: آسانسورهای مراکز بهداشتی و درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تأییدیه اداره استاندارد را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، 23 دستگاه آسانسور در حوزه سلامت وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر وجود دارد که از این تعداد 9 دستگاه آسانسورهای فعال و دارای کد، 5 دستگاه آسانسورهای فعال و ثبت شده در سامانه که بازرسی اولیه در خصوص آنها صورت گرفته است، 2 دستگاه آسانسورهای فعال و در حال انجام مراحل استاندارد، و 7 دستگاه آسانسورهای غیرفعال و ثبت شده در سامانه است.

بر اساس دستورالعمل های سازمان (اداره کل) استاندارد استان بوشهر تمامی دستگاه های آسانسور موجود در مراکز برای اخذ کد استاندارد باید آسانسورها را در سامانه ثبت و بعد از آن توسط شرکت های مورد تأیید اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد یک خبر

توضیح دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد یک خبر