مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 00:362019-10-16سياسي

حل مشکلات خدمت رسانی به زائران با اجرای طرح جامع مرز چذابه


رییس قرارگاه ستاد اربعین در مرز چذابه گفت : با اجرای طرح جامع این مرز برخی مشکلات خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، دکتر علی حسین حسین زاده در گفتگو ویژه خبری شبکه خوزستان با موضوع بررسی خدمت رسانی به زائران حسینی با بیان این مطلب افزود : امسال به علت عدم آماده سازی برخی زیر ساخت ها از جمله جاده موجب نارضایتی مردم و موکب داران شد که با اجرای طرح جامع این مشکلات حل می شود.

وی افزود : جانمایی مواکب یکی دیگر از نارضایتی موکب داران است که این جانمایی براساس نظر مشاوران طرح جامع انجام شده که با اجرای کامل این طرح مشکل دسترسی مردم به این مواکب حل خواهد شد.

رییس قرارگاه ستاد اربعین در مرز چذابه اظهارداشت : تاکنون بیش از یک میلیون و 100 هزار زائر از مرزهای چذابه و شلمچه تردد کرده اند که این میزان تردد نسبت به پارسال رشد چشمگیری داشته است و به علت کمبود برخی زیر ساخت ها در خاک عراق موجب مشکلاتی از جمله حمل و نقل شد که با بسیج کردن امکانات در عراق و انتقال برخی امکانات از کشورمان شاهد حل این مشکلات بودیم.

دکتر حسین زاده از آمادگی و تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی خبر داد و تاکید کرد : چندین اتوبوس در پایانه مرزی چذابه آماده انتقال زائران به مناطق مختلف کشور و داخل استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات خدمت رسانی به زائران با اجرای طرح جامع مرز چذابه

حل مشکلات خدمت رسانی به زائران با اجرای طرح جامع مرز چذابه