مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 18:422019-10-16اجتماعي

نصب یک اپلیکیشن برای یافتن زائران گمشده در عراق


فرمانده قرارگاه مرزی ستاد راهنمای زائر اربعین گفت: زائران اپلکیشن طراحی شده توسط این قرارگاه را در تلفن همراه خود نصب کنند تا به این واسطه بتوان گمشدگان را از طریق پیامک پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی علیزاده چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از روند تردد و خدمت رسانی به زائران در شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد راهنمایی زائر زیر مجموعه کمیته اعزام مرکزی اربعین، 28 خدمت را در مسیر زائران اربعین انجام می دهد که مهمترین آنها بحث گمشدگان است که در عتبه حسینی و عتبه عباسی مستقر هستند.

وی با بیان اینکه در کشور عراق تمام موضوعات راهنمایی زائران ایرانی و خارجی را انجام می دهیم، افزود: به 10 زبان زنده دنیا مترجم داریم، در مسیر نجف تا کربلا موکب های ما خدمات را به زائران ارائه می دهند.

فرمانده قرارگاه مرزی ستاد راهنمای زائر اربعین کشور تصریح کرد: در همین راستا، نقشه آنلاین و آفلاین و اپلکیشین در گوشی های زائران نصب می شود که خدمات متعددی را به زائران ارائه می دهند که بحث گمشدگان محور اصلی است.

علیزاده با اشاره به ایجاد هفت ایستگاه مرزی در مرزهای کشور گفت: این ایستگاه ها در خسروی، دو پایگاه در مهران، شلمچه، چذابه، فرودگاه های امام خمینی(ره) و شهید هاشمی نژاد مشهد ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب یک اپلیکیشن برای یافتن زائران گمشده در عراق

نصب یک اپلیکیشن برای یافتن زائران گمشده در عراق