مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 17:102019-10-16سياسي

نام نویسی 730 طرح فناورانه برای حضور در رینوتکس هفتم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و رییس ستاد اجرایی هفتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی (رینوتکس) از نام نویسی 730 طرح فناورانه برای حضور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و رییس ستاد اجرایی هفتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی (رینوتکس) از نام نویسی 730 طرح فناورانه برای حضور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام طرح ها تا پایان مهر ماه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از استانداری، علی جهانگیری با بیان اینکه نام نویسی از طرح های فناورانه برای حضور در رینوتکس هفتم از اول شهریور امسال آغاز شده است، افزود: ثبت نام از طریق پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.

rinotex.

ir انجام می شود.

وی افزود: این نمایشگاه در چهار بخش اصلی ایده های فناورانه، تجاری سازی فناوری، فروش محصولات دانش بنیان و نیازمندی های فناورانه و یک بخش فرعی با عنوان شرکت ها، سازمان ها و نهادهای حمایتی از 13 تا 17 آبان در تبریز برگزار می شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: تاکنون 730 طرح فناورانه در 18 زون تخصصی این نمایشگاه نام نویسی کرده اند که بیشترین طرح ها مربوط به توسعه و تجاری سازی فناوری با 417 طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی 730 طرح فناورانه برای حضور در رینوتکس هفتم

نام نویسی 730 طرح فناورانه برای حضور در رینوتکس هفتم