مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 16:502019-10-16سياسي

شرایط فعالیت تشکل های معلولان و نابینایان باید آسان شود


جلسه دیدار جمعی از نخبگان و فعالان تشکل های مردم نهاد جامعه روشندلان کشور با معاون اول رییس جمهور عصر امروز (چهارشنبه) برگزار شد.

- جلسه دیدار جمعی از نخبگان و فعالان تشکل های مردم نهاد جامعه روشندلان کشور با معاون اول رییس جمهور عصر امروز (چهارشنبه) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما آقای اسحاق جهانگیری در این جلسه تصریح کرد: تشکل ها قادر هستند صدای خود را به گوش مسئولان کشور برسانند و لازم است که بسترهای لازم برای فعالیت تشکل های معلولان و نابینایان فراهم شود تا بتوانند مطالبات و دغدغه های خود را از دستگاههای مرتبط پیگیری کنند.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در جامعه برای رعایت حقوق معلولان و نابینایان گفت: رسانه ملی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاههای متولی فرهنگی باید توجه به حقوق معلولین و نابینایان را در کشور نهادینه کنند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به قانون عصای سفید که بر اساس آن وقتی افراد نابینا عصای خود را به رانندگان نشان دهند ، راننده ملزم به توقف کامل تا عبور فرد نابیناست، این پرسش را مطرح کرد که چه تعداد از رانندگان و آحاد جامعه از این قانون مطلع هستند؟ باید برای حمایت از معلولان و نابینایان و رعایت حقوق آنها اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مناسب انجام شود و این موضوع ها در مطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط فعالیت تشکل های معلولان و نابینایان باید آسان شود

شرایط فعالیت تشکل های معلولان و نابینایان باید آسان شود