مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 15:552019-10-16سياسي

پیاده روی اربعین دشمنان اسلام را به هراس انداخته است


پیاده روی اربعین یکی از مصادیق بارز و باشکوه فرهنگ عمومی ماست که به مرکز قدرت نمایی اسلام و مکتب اهل بیت(ع) مبدل شده و دشمنان اسلام و ایران اسلامی را به هراس انداخته است.

- نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: پیاده روی اربعین یکی از مصادیق بارز و باشکوه فرهنگ عمومی ماست که به مرکز قدرت نمایی اسلام و مکتب اهل بیت(ع) مبدل شده و دشمنان اسلام و ایران اسلامی را به هراس انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، آیتالله سیداحمد میرعمادی در یکصدمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان که امروز برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها بر نقش ویژه فرهنگ تاکید کرده و فرهنگ را پایه و اساس همه فعالیت ها می دانند و همین موضوع به خوبی جایگاه ویژه شورای فرهنگ عمومی را ترسیم می کند.

وی افزود: اگر فرهنگ عمومی در مسیر درستی گام بردارد، بقیه امور نیز در مسیر درستی خواهد بود و اگر اینچنین نباشد به طور قطع به مشکل خواهیم خورد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به نزدیکی روز بزرگداشت فرهنگ عمومی، اظهار داشت: شهرداری باید همزمان با 14 آبان ماه روز بزرگداشت فرهنگ عمومی، نسبت به فضا سازی متناسب با این روز در سطح شهر اقدام نموده و صدا و سیما و رسانه ها نیز برنامه ها و اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین دشمنان اسلام را به هراس انداخته است

پیاده روی اربعین دشمنان اسلام را به هراس انداخته است