مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 15:512019-10-16سياسي

حریم خصوصی مردم در ارائه خدمات از طریق شبکه ملی اطلاعات باید محفوظ بماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه ارتقاء زیرساخت های پایه ای و عمومی کشور در حوزه سایبری، - رییس جمهور گفت: تضمین امنیت فضای سایبری کشور و ارتقاء صیانت از این فضا پاسداری از امنیت مردم است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه ارتقاء زیرساخت های پایه ای و عمومی کشور در حوزه سایبری، عصر امروز (چهارشنبه) به ریاست رییس جمهور و با حضور روسای دستگاه های مرتبط با این موضوع برگزار شد.

حجت الاسلام حسن روحانی در این جلسه با اشاره به تحولات تکنولوژیک ارتباطی و سایبری در دنیای امروز، گفت: زندگی امروز مردم در تمام دنیا وابستگی و آمیختگی زیادی با فناوری های ارتباطی و سایبری پیدا کرده و روز به روز هم این وابستگی بیشتر می شود.

رییس جمهور اظهارداشت: از آنجایی که بخش عمده این آمیختگی در حوزه های خدماتی است، لذا نباید اجازه بدهیم خدمت رسانی به مردم از طریق این حوزه دچار اختلال و یا کندی شود.

روحانی با تأکید بر ضرورت ارتقاء فناوری های مرتبط با این حوزه، اظهار داشت: تضمین امنیت فضای سایبری کشور و ارتقاء صیانت از این فضا به نوعی پاسداری از امنیت مردم و خدمات مورد نیاز آن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریم خصوصی مردم در ارائه خدمات از طریق شبکه ملی اطلاعات باید محفوظ بماند

حریم خصوصی مردم در ارائه خدمات از طریق شبکه ملی اطلاعات باید محفوظ بماند