مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 15:152019-10-16سياسي

ضرورت حفظ و ارتقاء همدلی دست اندرکاران امر توسعه


استاندار گیلان با اشاره به بازدید از پروژه های شاخص شهرستان لنگرود که عمدتاً ملی بوده و با هزینه بالغ بر 800 میلیارد تومان در حال انجام است، گفت: - در شرایط کنونی کشور، حفظ و ارتقاء همدلی و وفاق دست اندرکاران امر توسعه یک ضرورت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارسلان زارع در حاشیه بازدید از پروژه های شهرستان لنگرود با تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: به شکوه و عظمت مسلمانان و شیعیان که این مناسبت را با پیاده روی ملی و بین المللی گرامی می دارند، افتخار می کنیم.

وی اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری این عظمت و شکوه نه تنها مایه عزت شیعیان بلکه تمامی مسلمانان است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه برنامه های ظالمانه آمریکا و هم پیمانانش بر وضعیت و شرایط اقتصاد و فرآیند توسعه کشور اثرگذار است، گفت: ملت ایران اسلامی با استقامت هرگونه همکاری را با دولت تدبیر و امید دارند تا همچون فراز و نشیب های چهار دهه نخست گام اول جمهوری اسلامی این دوره گذار را با سربلندی سپری کنند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کشور، حفظ و ارتقاء همدلی و وفاق دست اندرکاران امر توسعه ضروری است، گفت: از فرصت های موجود و زمان باقیمانده باید برای اجرای برنامه های دولت و پروژه ها که عمدتاً ملی هستند استفاده بهینه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حفظ و ارتقاء همدلی دست اندرکاران امر توسعه

ضرورت حفظ و ارتقاء همدلی دست اندرکاران امر توسعه