مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 15:152019-10-16فناوري

هشدار پلیس فتا به افزایش انتشار اپلیکیشن های اندرویدی جعلی


رییس پلیس فتا کرمان، با اشاره به افزایش انتشار اپلیکیشن های اندرویدی جعلی به شهروندان هشدار داد: همیشه از فروشگاه های رسمی در جهت خرید و یا دانلود اپلیکیشن مورد نیاز خود استفاده کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فرماندهی انتظامی استان کرمان، سرهنگ امین یادگارنژاد در این باره گفت: در کنار گسترش روز افزون بازار موبایل و فناوری های مرتبط با آن، استفاده از Application یا نرم افزارهای موبایلی این روزها زیاد شنیده می شود و این در حالی است که برخی افراد سودجو با ساخت یکسری نرم افزار از این فرصت بدست آمده سوءاستفاده می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: متأسفانه برخی از افراد سودجو با انجام تبلیغات گسترده در فضای مجازی و به خصوص در شبکه های اجتماعی اقدام به تبلیغ و ارائه اپلیکیشن های متنوع با کاربردهایی جذاب و مختلف نموده و سعی دارند اعتماد کاربران را در فضای مجازی جلب نمایند.

یادگارنژاد با بیان اینکه با دانلود و نصب این اپلیکیشن ها سرقت اطلاعات ذخیره شده بر روی گوشی همراه یا سیستم ها صورت می گیرد، اطلاعاتی مثل عکس و یا اطلاعات بانکی ذخیره شده بر روی سیستم ها به راحتی از سوی مجرمان سایبری به سرقت می رود ادامه داد: با توجه به ارائه خدمات خرید اجناس و دریافت خدمات فنی، مهندسی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا به افزایش انتشار اپلیکیشن های اندرویدی جعلی

هشدار پلیس فتا به افزایش انتشار اپلیکیشن های اندرویدی جعلی