مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 14:582019-10-16اقتصادي

قیمت گوشت قرمز کاهش یافت/نرخ های جدید


مدیرکل دفتر برنامه ریزی،تامین، تنظیم و توزیع بازار وزارت صمت با بیان اینکه سیاست های دولت در تنظیم بازار گوشت منجر به کاهش قیمت‎ها در بازار شد، - قیمت های جدید گوشت قرمز را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا کلامی اظهار داشت: پیش از این واردات گوشت با ارز 4200 تومانی منجر به اختلاف معنی دار قیمت گوشت وارداتی با گوشت تولید داخلی و تشکیل صف های طولانی شد، از این رو دولت تصمیم گرفت با هدف حمایت از تولید داخلی بازار گوشت را با گوشت وارداتی بر مبنای ارز نیمایی مدیریت کند.

وی با بیان اینکه این اقدام به دلگرمی تولیدکنندگان داخلی منجر شد و استفاده حداکثری از ظرفیت ها در دستور کار قرار گرفت، افزود: تحت تاثیر این سیاست ها، با افزایش عرضه دام داخلی ، قیمت ها در بازار گوشت در حال تعدیل است.

کلامی تاکید کرد: به طور مثال با افزایش پرورش دام و عرضه گوشت، قیمت دام زنده سبک از حدود 47 تا 48 هزار تومان به محدوده 42 هزار تومان کاهش یافت.

به گفته او میزان کاهش قیمت دام زنده سنگین نیز در حدود 10 هزار تومان برآورد می شود.

شرکت های فعال در بسته بندی گوشت مکلف به کاهش قیمت ها شدند مدیرکل دفتر برنامه ریزی،تامین، تنظیم و توزیع بازار وزارت صمت، با اشاره به اینکه قیمت دام سنگین زنده از حدود 37 تا 38 هزار تومان به 27 تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت قرمز کاهش یافت/نرخ های جدید

قیمت گوشت قرمز کاهش یافت/نرخ های جدید