مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 14:132019-10-16اقتصادي

پرداخت 400 میلیارد ریال وام اشتغال روستایی در«تنگستان»


از سال گذشته تا مهرماه سال جاری بالغ بر 400 میلیارد ریال وام اشتغال روستایی پرداخت شده و از این حیث رتبه دوم استان را داریم.

- پرداخت 400 میلیارد ریال وام اشتغال روستایی در تنگستان فرماندار شهرستان تنگستان گفت: از سال گذشته تا مهرماه سال جاری بالغ بر 400 میلیارد ریال وام اشتغال روستایی پرداخت شده و از این حیث رتبه دوم استان را داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، عبدالحسن رفیعی پور امروز در نشست هم اندیشی  شوراهای اسلامی و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج  تنگستان در خصوص گشت های محله محور با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت : امنیت مهمترین شرط بقای یک جامعه سالم است و تا زمانی که امنیت برقرار باشد ، کسی قدر آن را نمی داند.

فرماندار شهرستان تنگستان بیان کرد: امنیت امروز ایران اسلامی مدیون جانفشانی عزیزانی هستیم که برای حفظ و حراست از  ایران اسلامی خون خود را نثار این آب و خاک کردند، بنابراین باید قدر شهدا و خانواده معزز و معظم شهدا را بدانیم .

وی با اشاره به اینکه تنگستان یکی از شهرستان های امن استان است، افزود : امروز با تلاش و اقدامات خوب نیروی انتظامی و همکاری بسیج شاهد امنیت پایداری در شهرستان هستیم .

رفیعی پوربا اشاره به انعقاد تفاهم نامه گشت رضویون بین ناجا و سازمان بسیج  بیان کرد : برای برقراری امنیت بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 400 میلیارد ریال وام اشتغال روستایی در«تنگستان»

پرداخت 400 میلیارد ریال وام اشتغال روستایی در«تنگستان»