مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 13:102019-10-16اقتصادي

افزایش 139 درصدی تردد زائران از مرزهای خوزستان


فرمانده انتظامی استان خوزستان از افزایش 139 درصدی تردد زائران از مرزهای خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرز شلمچه، حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان، در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون، یک میلیون 700 و 82 هزار تردد از مرزهای خوزستان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، این تعداد 139 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه برای ورود و خروج زائران پیش بینی و تمهیدات خوبی داشتیم، ادامه داد: برای ارائه خدمات به زائران با همکاری همه دستگاه ها، تلاش شد تا کمبودی متوجه زائران اباعبدالله(ع) نباشد.

   فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه برای بازگشت زائران گیت های خروجی افزایش خواهد یافت و پیش بینی های لازم صوت گرفته است، تصریح کرد: برای افزایش ناوگان خودرویی به صورت عمومی تمهیدات خوبی را اندیشیده و نیروی انتظامی خوزستان در بحث نظم و انضباط ترافیکی، برنامه ریزی کرده و  برای ورود زائران به خاک کشور تا خروج زائران از استان، پیش بینی لازم را صورت داده است.

عباس زاده یادآور شد: عوامل و گشت های ترافیکی ما در نقاط حادثه خیز استان خوزستان حضور یافته و از همه زائران درخواست داریم تا همراهی لازم را با پلیس صورت دهند و ضمن کنترل سرعت به ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 139 درصدی تردد زائران از مرزهای خوزستان

افزایش 139 درصدی تردد زائران از مرزهای خوزستان