مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 12:592019-10-16سياسي

تهیه گزارش تفریغ بودجه سال 1397 در دیوان محاسبات کشور شروع شد


اولین جلسه کارگروه تفریغ بودجه سال 1397به ریاست معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور روز چهارشنبه 1398/7/24 برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این جلسه، عمرانی از توجه ویژه عادل آذر رییس کل دیوان محاسبات کشور و فیاض شجاعی دادستان دیوان محاسبات کشور به حساسیت و اهمیت تفریغ بودجه قدردانی و از تمامی دست اندر کاران فرایند تفریغ بودجه 1397در ادارات کل دیوان محاسبات استانها و ستاد تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه به اعضای تشکیل دهنده جلسات کارگروه تفریغ بودجه سال 1397 که صاحب رای و نظر می باشند، اشاره کرد و در ادامه از مدیران کل استانها درخواست کرد که با آمادگی کامل در جلسات تفریغ بودجه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد، حضوری فعال داشته باشند.

معاون حقوقی، امور مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که با دقت نظر اعضای کارگروه تفریغ بودجه، مسئولان، حسابرسان کل، مدیران و همچنین برگزاری منظم و پیوسته جلسات تفریغ بودجه سال 1397با استنادات معتبر، نتیجه آن را بعنوان مهم ترین سند مالی کشور در موعد مقرر به مجلس شورای اسلامی ارائه کنیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه گزارش تفریغ بودجه سال 1397 در دیوان محاسبات کشور شروع شد

تهیه گزارش تفریغ بودجه سال 1397 در دیوان محاسبات کشور شروع شد